A "SameGame" elnevezés olyan gyorsan elterjedt és azonosult az alapjátékkal, hogy csak évek múltán kezdtek a fejlesztők egyéb nevet adni a változatoknak. Többnyire a tábla induláskori állapotának nullára ütése a feladat.
Lásd még : >>>> SameGame-história (idő-, ötlet- sorrendben, új ablakban).
Ha az alapötlet kibővül az elemek születésével, akkor lásd: "Collapse" >>>>>
 

Collapse-válogatás




 

samegame (+1 szín)
 

SameGame (alakzatra)
 

SameGame/kicsiknek
 

SameGame (85%-ra)

 

"távolságtartó" S.G.
 

maxi-SameGame
 

sameGame-formára
 

Novel: SameGame

 

QBz/SameGame-vari
 

CLIX (SameGame)
 

5 perces SameGame
 

SameGame-vari

 

sameGame-varik(király)
 

forgatós sameGame
 

SameGame (üresre)
 

sarkos SameGame

 

Glops-2
 

Glops
 

"Wonka":SameGame
 

potyogós SameGame

 

AquaBlock(samegame)
 

hexa-SameGame
 

AquaBlock(samegame)
 

PÁLYÁZAT !!!

 

gigant SameGame
 

SameGame fejtetőn
 

"FunSame" (kezdőknek?)
 

térbeli SameGame

 

SameGame-"XXL"
 

soros SameGame
 

SameGame(Bigfish)
 

hexa-SameGame

 

SameGame(kicsiknek)
 

"mega-same-game"
 

'Cascade'
 

SameGame alakzatra

 

emeletesSameGame
 

emeletesSameGame
 

'Gorillaz'
 

szimbólumos S.G.

 

Jolly-s SameGame
 

feladvány-S.G.(szuper)
 

Samegame (alapjáték)
 

'Poppable-Cascade'

 

'Face-2-Face'
 

kockás SameGame
 

'CubeCrash'
 

S.G.-feladványok

 

'PartyPeeker'
 

SamePhisics ( jópofa )
 

'Pizza Connect'
 

'Feed mr.Peterson'

 

'WildWest Treasures'
 

SameGame (10x20)
 

SameGame (nullára)
 

'Clever-Clover'

 

'Gluey'-klutykluty
 

'Wizard Land'
 

'Wrong-Block'
 

még S.G./utántöltődős

 



Lásd még idő- és ötlet- sorrendben némi elmélkedéssel: >>>> SameGame-história

Te is észrevetted? Voltaképpen a "SameGame" adja gondolati alapját a "Collapse"-mellett, szinte valamennyi leszedegetős pontgyűjtögetősnek: a szomszédcserélgetősönek, a sortologatósoknak, a forgatósoknak...
Lásd hozzá a 2010. októberi frissítésből: >>>> 'Wizard Land' a "mindent tudó..." -t!

Ezért is, indítottam egy olyan új csoportot, ami határeset a SameGame és a Collapse között, amelyekben az új elemek "csak" ütések után jönnek..., mint pl. a szomszédcserésekben,
azaz, ha a belépő új elem nem eredményezhet GameOver-t, akkor "utántöltődős" S.G.
Ezzel az értelmezéssel, a továbbiakban: a progi vezérelte gyakorisággal utántöltődőket,
(amelyekben a túltöltődés eredményezi a GameOvert), soroljuk a 'Collapse'-k közé.