|

  |
A "SameGame" elnevezés olyan gyorsan elterjedt és azonosult az alapjátékkal, hogy csak évek múltán kezdtek a fejlesztők egyéb nevet
adni a változatoknak. Többnyire a tábla induláskori állapotának nullára ütése a feladat.
Lásd még : >>>>
SameGame-história (idő-, ötlet- sorrendben, új ablakban).
Ha az alapötlet kibővül az elemek születésével, akkor lásd: "Collapse" >>>>>
|   |
|
|

Collapse-válogatás |
|

|
  |

"távolságtartó" S.G. |
|   |
|   |

sameGame-formára |
|   |
|
  |

AquaBlock(samegame) |
|   |
|   |

AquaBlock(samegame) |
|   |
|

Lásd még idő- és ötlet- sorrendben némi elmélkedéssel: >>>>
SameGame-história
Te is észrevetted? Voltaképpen a "SameGame" adja gondolati alapját a "Collapse"-mellett,
szinte valamennyi leszedegetős pontgyűjtögetősnek: a szomszédcserélgetősönek,
a sortologatósoknak, a forgatósoknak...
Lásd hozzá a 2010. októberi frissítésből: >>>>
'Wizard Land' a
"mindent tudó..." -t!
Ezért is, indítottam egy olyan új csoportot, ami határeset a SameGame és a Collapse között,
amelyekben az új elemek "csak" ütések után jönnek..., mint pl. a szomszédcserésekben,
azaz, ha a belépő új elem
nem eredményezhet GameOver-t, akkor "utántöltődős" S.G.
Ezzel az értelmezéssel, a továbbiakban: a progi vezérelte gyakorisággal utántöltődőket,
(amelyekben a túltöltődés eredményezi a GameOvert),
soroljuk a 'Collapse'-k közé.
|