|

  |
Az alábbi csoport játékai megkülönböztethető határesetek
a SameGame és a Collapse között. Ezekben az új elemek "csak" ütések után jönnek...,
mint pl. a szomszédcserésekben,
azaz, a belépő új elem
nem eredményezhet GameOver-t.
Ezzel az értelmezéssel, a progi vezérelte gyakorisággal utántöltődőket
(amelyekben a túltöltődés eredményezi a GameOvert)
soroljuk a 'Collapse'-k közé.
|
|

Collapse-válogatás |
|

  |

"oszlopos"SameGame |
|   |
|   |
|   |
|
  |
|   |
|   |
|   |

Jurassic (SameG.-vari) |
|
|

Lásd még idő- és ötlet- sorrendben némi elmélkedéssel: >>>>
SameGame-história
Észrevetted? Voltaképpen a "SameGame" adja gondolati alapját a "Collapse"-mellett,
szinte valamennyi leszedegetős pontgyűjtögetősnek: a szomszédcserélgetősönek,
a sortologatósoknak, a forgatósoknak...
Lásd hozzá a 2010. októberi frissítésből: >>>>
'Wizard Land' a
"mindent tudó..." -t!
|