|
Beszámoló (Kevés kép érkezett, ígyhát lelassítottam a lapozgatást a "kirakós-kinálattal".)
Köszönet a képekért Kovács Gábornak és a "puzzle-varázslóért" a
JustFreeGames.com-nak
HELP <<< gyors-kirakáshoz használd a "difficulty / 4 pieces" opciót :-)
***
1024x768-as képernyőméretnél ***
800x600-as képernyőméretnél ***

Volt nálam két kamera is, de a nagy nyüzsiben nem jutott időm felvételekre...
:-)
Kérem, akik fényképeztek, küldjék el... hogy válogathassak és a legjobbakat feltehessem...
előre is köszönettel, Nagylaci :-)
Nyertesek:
Jobb híján, a szervező írja le, hogy mintegy 120-an távozhattak nyertesként az évzáró játékbuliról.
Félszáz féle logikai-táblás játék között válogathattak nézők-szurkolók-versenyzők és mintegy 100 játéktáblán folytak a
küzdelmek. Voltak, akik itt találkoztak először tucatnyi (most már tudják: "szegényebb lennék, ha nem ismerném")
játék-ínyencséggel. Hogyne lennének hát ők is nyertesek? Még ha, nem is neveztek be a versenybe!
Külön köszönjük Nagy Olivér "rubik-kocka és egyéb szerkentyűsök"
; Kovács Gábor "CubiCup"; és
Sótonyi Sándor
létszámhatár nélküli táblások" bemutatóját.
A verseny egyébként igencsak "bohókás" volt. Komolytalannak persze nem mondhatnánk, hiszen a szabad partnerválasztással
zajló párbajok többsége vérbeli szellemi csata, küzdelem volt. Ám, a versenyszabály szerinti
("trófa-gyűjrtéses") pontozás annak kedvezett, aki nemcsak jó játékos, de kiváló taktikus is volt.
A végső sorrend, valljuk be, szinte véletlenszerűen alakult ki. Többen adták le úgy versenylapjukat, hogy azon a hétnél
több játékból volt értékelhető párbajuk, amik közül a zsűri érvénytelenítette a többleteket. Ha ezt maga a játékos teszi,
akkor jobban is járhatott volna, hiszen azt a gyengébb eredményű játékát húzhatta volna ki, amiben pont a vetélytársát fosztja meg a
trófeapontoktól. A zsűri ezt (egyes esetekben 20-40 pontkülönséget is jelentő hatást) nem vette figyelembe, hanem következetesen a lista felülről lefelé sorrendjében
döntött, ha több játék is azonos eredménytelenségű volt. Ez, természetesen, a többi versenyző "számított", végső, sorrendjét is
befolyásolta, mint ahogy az is, hogy négy versenylapot -mert kettőnél többször is párbajozott ugyanazon
versenytársával- érvényteleníteni kellett.
A versenylapok utóellenőrzött kiértékelése alapján a díjazottak három-sávos holtversenyét korrekt
megállapítani (bár, az első 10-nél feltüntettem a számított pontokat is).
Eredmény (díjazottak): 1-2. Kiss Mátyás (225)
1-2. Danka Miklós András (187)
3-10.Kiss Tibor (160)
3-10.Szilágyi Sándor (149)
3-10.Kiss Benedek (141)
3-10.Sótonyi Sándor (129)
3-10.Vajda Balázs (129)
3-10.Szilassy András (119)
3-10.Sz.S. (118)
3-10.Mészáros Boglárka (118)
11-15.Balogh Máté
11-15.Budai Attila
11-15.Parragh Márk
11-15.Vadász Tamás
11-15.Jakab János
============ versenykiírás =================
Szívesen játszanál velünk, de nem ismered még a játékpalettánkat?
Gyere el az évzáró logi-bulinkra!
Láthatod, hogy játszanak a gyakorlottabbak és Magad is kipróbálhatod mindegyiket...
Ha megtetszik, akkor jövőre már ott lehet a helyed a legjobbak között...
HÉTPRÓBÁSOK BAJNOKSÁGA 2005. - évzáró, játékos buli!
versenykiírás
Az MTTE és a KMO december 11. de. 10 órára,
Budapesten, a Kispesti Munkás Otthonba
(a kispesti Metro-végállomástól 5 perc séta: Teleki u. 50.)
hívja táblajátékokat kedvelő barátait egy bemutatkozó,
picit bohókás, versenyzésre, az alábbi játékokból:
"CubiCup",
"páros" Blokus,
"swap kezdéses" Amőba,
"tologatós" Amőba,
Tőtike (véletlen táblák),
Pente,
Magyar-malom (véletlen táblák),
6x7-es Reversi,
8x8-as Camelot,
"7x7-en nyitós" Pylos,
Nevezés díjtalan, de a szándékot jelezd előre Nagylacinak
Az első 10 helyezett 1-1 Táblajátékos Birodalom CD-t + 1-1 "rátöltést(*)" kap
(*) a 2005. szeptember óta a Táblajátékosra felkerült játékok + karácsonyi meglepik
Szívesen látunk nézőket, szurkolókat, a játékokkal
még csak ismerkedőket, hasonló rendezvény szervezését tervező pedagógusokat, klubvezetőket...
A verseny ideje alatt sok-sok logikai- és táblás játékot maguk is kipróbálhatnak...
A verseny ideje alatt fogadóirodát is nyitunk: ahol lehet fogadni a győztes "befutóra"...
Lebonyolítás, szabályok (kezdés 10.00, lefújás 14.00, eredményhírdetés 15.00) |
A verseny, a kiválasztott
játékokból, szabad partnerválasztással zajlik. A
résztvevők rajtszámot és versenylapot kapnak. A
versenylapon mindegyik játékból 3-3 kihívásos párbaj
eredményét lehet rögzíteni. Minden nyert párbaj 1
alap-pontot ér. Ám, a verseny végeredményét meghatározó
számított eredmény-pontszám ennek többszörösét hozza:
|

|
A végső összesített sorrendet eldöntő
pontszámba ugyanis, a vívott párbajokért kapott további
"trófea-pontok" is beszámítanak, melyek a legyőzött
ellenfelek által elért alap-pontok összegével azonosak.
(Ha olyan versenyzőt győzött le a vizsgált játékos,
akinek nem volt nyert párbaja, akkor "csak" a
győzelemért kapott 1 alap-pontot kapja, de ha olyan
versenyző trófeáját sikerült begyűjtenie, aki a verseny
végéig összesen10 párbajt nyert, akkor ez az egyetlen
győzelem 11 pontot ér.)
Mindegyik játékos tetszése szerinti
számú partit játszik, de egy játékból csak max. három
ellenfelével párbajozhat. Kihívást visszautasítani pedig
csak akkor megengedett, ha az adott játékból egy párbajt
már vívott, vagy ha abból a játékból már előjegyzésben
van versenylapján egy kihívója.
További taktikázásra ad lehetőséget, hogy a versenyre kiválasztott 10 féle játékból a verseny kezdetekor
mindegyik játékos kihúz a versenylapján 2-őt, amiben nem fog párbajozni és a verseny végén
még 1-et, amiben a legkevésbé volt sikeres. Ez utóbbi játék párbajainak eredménye nem fog számítani
a trófeapontos értékelésben akkor, ha
mind a nyolc játékban van értékelhető eredménye a játékosnak.
A versenylapon történő javítás egyébként:
kizárást eredményezhet. A versenylapra mindig csak
az ellenfelek írhatnak: a "kihívó" rovatba, ill. az
"elismert vereség" rovatba.
A kétlépcsős
értékelésben, előbb az elismert vereségek szerinti
alap-pontszámot, majd újraértékelve: párbajonként a
"trófea-értéket" kell felírni a versenylapokra. Ez
utóbbiak összege adja a végső sorrendet.
|
|
|
|