"találd ki, mire gondolt a progizó"

Free the Baloon!

ez már a sokadik...,
ha még nem..., akkor:
"TheQuestForTheRest" (3 MB)

a legnézettebbek:
"SangarSabina" (0.9 MB)-könnyű
"fejét kereső lányka" (5 MB)
"SavetheKiddo" (0.9 MB)
"csőszerelőkaland" (1,5 MB)
"CrimsonRoom" (0.4 MB)
"DarkRoom" (0.4 MB)
"HapLand-2" (0.7 MB)



Ha nem sikerülne, akkor gondolj a kitalálójára és adj neki!:>>>


2005.08.25. Köszi Orsi (Kovács Orsolya) a leírást, felteszem! (Nagylaci)

"
...leírom az első két pálya menetét és ha valaki tudna segíteni a harmadikon átjutni, nagyon megköszönném.
1. pálya 1) Fent a szendvicses dobozra kattintani, az leesik, kő elrepül és megüti a csengőt. Ajtót ki kell nyitni emberke bemegy a fülkébe.
2) A fülkében lévő szürke gombra katt. > daru lemegy, felveszi a ládát > fekete karra katt. > daru balra megy > jobb oldalon lévő ágyúra katt > daru kileng és leesik a láda. Ha jól csináljuk a ballont rögzítő jobb oldali kötél elszakad.
3) Fülkében lévő fekete karra kell kattintani > daru jobbra mozog, majd a következő ládát is a szürke gomb megnyomásával felvesszük. Darut a fekete karral balra mozgatjuk.
4) Rákattintunk a bal oldalon lévő kulcs szerű gyújtóra, az lemegy és meggyújta a papírt, majd gyorsan a szürke gombbal el kell engedni a ládát. A bal oldali rögzítő kötél így leég a lufiról és a láda felrobbantja az áramforrást, a ballon kiszabadul.

2. pálya 1) Emberünk előtt balra egy kis világos szürke kőre kattintunk, emberünk ledobja vele a jobb oldalon függő nagy követ.
2) Emberkénk jobb oldalán levő világos szürke gomra kattintunk így a híd leereszkedik.
3) Jobb oldalon lent a szürke ajtóra kattintunk, az kinyílik, majd emberünkre kattintva átmegy a hídon, be a 3. pályára.
"

2005.08.29.
a 3. pálya megoldása ( köszönet érte Hortobágyi Gyulának! ) - dobj kosarat (csak ha akarsz :-) )
- katt a baloldali emberkére
- ha megállt, katt a targonca villájára
- darus emberkével 3 láda és egy hordó indítása
- targonca előre
- villa fel (az emberke és a fekete kar között van egy kis fehér gomb...)
- katt az emberke
- darus emerkével újabb hordó, a futószalag alatti rámpával megütni a hordót
- még 1x
- katt az emberke
- katt az emelő gombja
- katt az emberke
- dinamit elvétele
- katt a libikóka
- katt az emberke
- katt a dinamit