kép: 800x600

"CrimsonRoom"

Nem igazán az én játékaim ezek,
de sokan kedvelik...

Ha nem sikerül megoldani, nem a Te ügyefogyottságod, a Táblajátékosra feltett demon nem lehet végigmenni...
próbáld az eredetit:
a felső bannerről!



Nem tudom melyik lehetett az első ilyesmi; mára, van már jónéhány ilyen "interaktív kalandjáték" a Hálón.
Talán, a "sztory-barkochba"-hoz hasonlítható. Az "igen/nem" választ váró kérdezgetések helyett, ezeknél: kattintgatások sorozatával próbáljuk megfejteni, mit tartott a progizó olyan érdekesnek, hogy ennyi melót fektetett be a közlésére...

A Táblajátékoson kipróbálható még a "csőszerelőkaland" (kb. 1,5 MB)
és a Jakub Dvorsky: "The Quest For The Rest" (kb. 3 x 1 MB)
"fejét kereső lányka" (kb. 5 MB)

Hálós kapcsolatban, csak kipihenteknek: Jakub Dvorsky: "Samorost"


FÓRUM-bejegyzés (2004. november 30.)
Szeretném felhívni a figyelmet, hogy a "Crimsonroom"-nak van folytatása is a "Viridianroom".
(Megtalálható a felső bannerből -Nagylaci-).
Az is hasonlóan működik, csak alaposabban kell "végigjárni" a szobát, és itt már a végén sorrend is van, amit jó betartani. Ha esetleg kellene a leírása, hogy hol, mit lehet megtalálni, szívesen elküldöm e-mail-en.
(Ha megkapom, akkor felteszem ide. -Nagylaci-)
És még egy -"szintén zenész"- játék a Motas. Ami, abból a szempontból érdekesebb, hogy több szobán kell végigmenni, hogy a játék végére juss.
Üdv: Orolka :)

Megérkezett a leírás Orolkától, alias Kovács Orsolyától!
Köszönjük Orsi! -Nagylaci-

Toshimitsu Takagi ismét "csodát" alkotott, amellyel bevezet bennünket a sokak által "időpocsékolásos"-nak minősített játékok világába.
Aki megoldotta a Crimsonroom (csak sárga szobának emlegetett) játékot, "felsőbb osztályba lépve", megtalálhatja majdnem ugyanazt, kicsit másképp, ám jóval több "utánajárással" a Viridianroom-ban (zöld szobának emlegetik).
A játék -némi fantáziálással- izgalmas is lehet, ha elképzeled:
be vagy zárva egy szobába, amiben még sosem jártál, aztán körbenézve, megtalálod egy sorstársad csontvázát... és persze igencsak ki akarsz jutni... Körbekutatsz, mindenhova benézel, felemelsz tárgyakat, egyiket-másikat félreteszed, megsejtve, hogy valami varázslatot kell majd feloldanod a kijutáshoz...
Egyedül vagy, időd van bőséggel...

A valós időben persze, közben vacsizhatsz egyet, vagy ihatsz egy kávét, esetleg bevehetsz valami nyugtatót...
Orsi megoldotta, kijutott... és feljegyezte tapasztalatait
Nekem, hiánytalanul, nem sikerült lekövetnem...,
talán mert türelmetlen voltam és nem tartottam be a sorrendet?
Kinek-kinek, sok sikert hozzá! Némi mentegetőzéssel: A saját felelősségére!
(Nagylaci)

Íme egy kis infó, mit, merre találsz a szobában:
A tárgyak, amiket meg kell találnod a kijutáshoz:
A Crimsonroom-ból maradt egy CD tokod, erre később szükséged is lesz.
Meg kell szerezned 6 db japán írásjeles papírt:
- 1 db: a bordó kispolcon, a papucs alatt;
- 1 db: a sarokban, a barna kartonpapírok alatt;
- 1 db: a szürke szekrény bal felső sarkában;
- 1 db: a hűtőben, az étel alatt;
- 1 db: a falon, amit úgy tudsz megtalálni, hogy a hűtő melletti szemeteskukára kattintasz, abból kiveszed a papírt, amin egy hajcsomó van (nem irkafirka, mint első látásra tűnhet), majd a falra kattintasz. Nézz fel jobbra és meglátod a kis fehér lapocskát fent a falon.
- 1 db: a lámpán. Ezt nehezebb megtalálni, ezért próbáld a következőket: miután a falról megszerezted a papírt, kattincs a kép jobb oldalára és fent meglátod a lámpa egy részletét, amire rákattintva kivehető a következő papírdarab. (Ha nem, akkor többször meg kell ismételni.)
Ha megvan mind a 6 db japán írásjeles papírod, akkor
- a szürke szekrény jobb felső sarkában megtalálod a füstölőt;
- a piros szőnyeg alatt, a csontváz jobb kezéből kiveheted a gyógyszeres dobozt, amelyben 2 db gyógyszert és japán írásjeles gyűjtő-papírt találsz;
- a csontváz bal kezében egy kulcs van (többször kattincs a csontvázkézre), amellyel kinyitható a szürke szekrényen lévő piros napló;
-a napló végén találsz egy CD-t.
Ha megvan a kulcs, akkor már a csontváz lábáról lehúzható a szőnyeg és ott találsz egy zárat, aminek a számkombinációja az a hónap és nap (pl.: 11. 30.), amikor éppen játszod ezt a játékot. A tárgyak között megjelenik egy piros rongy, amit kinyitva egy zöld térhálót találsz (olyan, mint egy kiterített kocka).
Aztán a kuka alatt találsz egy öngyújtót, de csak akkor, ha előbb a hajas papírt megnézed közelebbről, az "about items"-re kattintva.
Az öngyújtóval meg kell égetned a hajcsomót (kattincs "about items"-re, majd az öngyújtóra és többször a hajcsomóra) és abból egy különös alakzat jön ki. Hasonló, mint a dobókocka térhálója. Na, innentől kezdve: a logikádra bízom a dolgot, ugyanis fel kell rakni a 6 db japán jeles papírt a zöld dobókockahálóra a hajaspapírból kijött alakzat segítségével. Ha helyesen csináltad, akkor a zöld dobókockahálóból kijön a dobókocka.
Végül, a szürke polc alsó részére fel kell raknod a CD-tokot (CD-stől), a hűtőből kivett sört és a füstölőt meg kell gyújtani, majd meg kell kongatni a tálat.
Máris :-) kijutottál a szobából!

Ha valamit kihagytam volna, vagy elakadtál és visszajelzel, akkor szívesen segítek,
de a szidalmaktól kíméljetek,
én csak megoldottam, az eredendő bűn (vagy a siker) Takagi-é.
Sok sikert és jó szórakozást! [Orolka].

(esetleg, használjátok a FÓRUMOT, a játék pedig, innen elindul: Viridian room (csak hálós kapcsolatban)