|

|

|
|
|

|
kép:
800x600 ,
1024x768
DarkRoom
"találdkimiregondoltam"
Sánta István küldte: ebben "
azt is neked kell
kitalálni, hogy hol mi a feladat. Nem is mondok semmit, mert nekem az
is élmény volt, hogy mindenre fokozatosan jöttem rá..."
Hááát? Nem az én játékom!
Nem sokkal jutottam vele annál tovább, hogy a szinte teljesen sötét képernyőből előcsalogattam az első "megvilágosodást"...
(lásd az ábrán a katt helyét) magam azonban, sajna, sötét maradtam...
(Pista! "Szabad a gazda", ha leírod, felteszem...)
|


;-)
Akkor itt a gazda, aki szabad:
A feladat: kijutni a szobából 7 darab logikai (vagy figyelmességi)
feladvány megoldásával.
A feladványokhoz a következőképpen juthatunk: a falakon három kis
kör alakú gomb található (amilyet a képen látható sárga négyzet is
jelöl). Ezek különböző kombinációjú bekapcsolása aktiválja az egyes
feladványokat. Magát a feladványt az aktiválás után úgy kapjuk meg,
ha a szoba egyik csúcsában lévő céltáblára kattintunk.
Ha a fehér feladványt is megoldottuk, aktivizálódik a kijárat melletti
gomb és kimehetünk. Jó szórakozást!
A feladványok. FIGYELMEZTETÉS: a feladványok nem nehezek, viszont a
játék nem mondja meg, mi az, ha tehát megnézed az alábbi sorokat,
elveszíted azt az élményt, hogy a feladatra is magad jössz rá. Ha
őszinte akarok lenni, az nagyobb élmény, hogy rájössz a feladatra,
mint az, hogy megoldod, ugyanis többnyire nagyon egyszerű játékokról
van szó. Tehát javaslom, hogy csak akkor nézd meg, ha nem jöttél rá,
mi az.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Sárga: a szokásos kapcsolgatós átszinezős játék, kis csavarral.
Kék: labirintus. Indulj el és érkezz meg!
Piros: öt falon pontok villannak fel bizonyos logika szerint, ha az egér
elhalad fölöttük, a hatodikon be kell kapcsolni a begyűjtött infó alapján,
az oda illő pontokat. (Nem árulom el a megoldást! Gondolj, gondolj!)
Zöld (sárga+kék): szintén egy átsznezős. A falakon lévő trapéz alakú
kapcsolók minden lap azonos pontján bekapcsolnak egy olyan állású
trapézt, mint a kapcsoló, viszont ezzel kikapcsolódik minden olyan,
amivel az újonnan bekapcsoltak átfedésbe kerülnek. Feladat:
beszinezni a teljes kockát.
Lila (kék+piros): a falakon műholdak(?) és pókok vannak elszórva.
Feladat: bekapcsolni az összes műholdat. Ha pókra futsz, kezdheted
elölről.
Narancs (sárga+piros): párkereső.
Fehér (sárga+kék+piros): ez a figyelmességi feladvány. Minden
megoldott feladvány után megjelenik egy fekete pont a falon, ami egy
körpályán kering. Ha ezt észrevetted, akkor meg is tudod jegyezni,
hogy melyik feladvány után melyik pályán. A fehér feladványban a
megfelelő színű falon a megfelelő körpályához tartozó pontot kell
bekapcsolni.
;-)
Pista
|


a "The Quest For The Rest" c. "miregondoltam" segítséggel:>>>
|

|
|
|
| |