Táblajátékosok országos feladványmegoldó versenye (2001.)
Ötödik éve... és az ideire érkezett a legkevesebb megoldás... Ennyire nehezek lettek volna? Ahogy néztem a számlálót legalább 50-en "fentétek rá a fogatokat"... Gondoltátok volna, hogy 50 %-os teljesítéssel lehet nyerni? Ha valami nehéznek tűnik, az feltehetően a versenytársaknak sem könnyű... Most (is), azok nyertek, akik nem adták fel... !

Gratulálunk az idei győzteseknek: 1. Török Sándor Miklós (Budapest)
2. Csizmazia Tamás (Budapest)
3.-5.Ter-Manueljanc Nóra (Strasbourg), Hódsági Ági (Szarvas), Maros Lajos (Tát-Újtelep)

AMŐBA (játékszabály)
Lépéskód: annak a (lépés előtt üres) mezőnek a száma, amelyikre a lépő bábut tesz. (pl.: F9)

1. (Lami Gábor, 2001.)


Piros (X) lép, a 8. lépésével nyer.
Hogyan?

2. (Lami Gábor, 2001.)


Piros (X) lép. Mi legyen a következő lépése? Legkevesebb hány lépésből nyerhet? (Hogyan?)

PENTE (játékszabály)
Lépéskód: annak a (lépés előtt üres) mezőnek a száma, amelyikre a lépő bábut tesz. (pl.: F9)

1. (Virág István, 2001.)


Világos lép és a 3.lépésével biztosan nyer. Hogyan?

2. (Virág István, 2001.)


Világos lép és a 4. lépésével biztosan nyer. Hogyan?

Rotary (játékszabály)
Lépéskód: a forgatás középpontja és az óramutató járásának irányában mért 60 fokos forgatások száma (pl.: F2/3x)

1. (Nagy László, 2001.)


Piros következik és a harmadik lépésében nyer.
Hogyan?

2. (Nagy László, 2001.)


Piros lép, legkevesebb hányadik lépésével nyer?
Lehet azonnal is?

PIKK-PAKK (játékszabály)
Lépéskód: annak a (lépés előtt üres) mezőnek a száma, amelyikre a mozgatással golyó érkezik. (pl.: F9)

1. (Nagy László, 2001.)


Kék lép és a negyedik lépésével nyer. Hogyan?

2. (Nagy László, 2001.)


Kék lép és a negyedik lépésével nyer. Hogyan?