|

|

|
|
|

| kép:
800x600 ,
1024x768
'Blocky' sarkos leszedős
A tábla oldalaival párhuzamos oldalú olyan téglalapot kell keresni, aminek a négy sarka azonos színű.
Ezt a területet (lenyomott bal gombbal) kijelölve: a benne foglalt mezők színt váltanak.
Cél: az induló kép valamennyi fejecskés mezőjét átváltoztatni.
A játék alapötlete nem túl nagy durranás, de jól felhasználva a hasonló pontgyűjtögetősökben kifejlesztett
színesítő elemeket egészen jól játszható.
|

A "SQUIZ" volt az első ami a Táblajátékosra felkerült 2003-ban. Az alapötlet a SameGame-k ismeretében kézenfekvő,
már elterjedtek és gyorsan kedveltek lettek a
"szomszédcserések". Ebben nagyon jól érzi a fejlesztő, hogy a
sarkos ötlet még önmagában kevés, ezért különböző értéket ad a sarokelemeknek...
|

|
A "ZNAX" fejlesztője visszalép és minden elemet azonosra értékel. A figurákról átvált színekre, így
áttekinthetőbb lesz a tábla. A területnagysággal arányosan pontoz és nem változtat az 5 percnyi játékidőn sem.
|

|
A "PharaohsTreasure"
visszatér az ábrás elemekhez, bár inkább csak az egzotikum miatt, értékben nem tesz köztük különbséget.
Csicsás kivitele becsapós, mert valamennyi közül tán a legkevésbé ajánlható változat. Nem sikerült megoldania az egymást követő
"Level"-ek nehezítését sem.
|

|
A "Blocky" nemcsak kezelésében a legkomfortosabb, de benne van a képről-képre váltások jutalmazása, alkalmazza a több
pontgyűjtögetősben megkedvelt átszínezős technikát és a nehézségi fokozat állításához mind a táblaméret növelését, mind az időtényezőt
is jól használja fel.
|

|
A "SQUIZ-Extreme" a 2003-as fejlesztéssel egyidejű feladványos változat. Átszínezős (igencsak kreatív) ötlettel oldja meg, hogy
a kijelölt és leszedett sarkokon belül is történjen valami. Ragyogóan sikerült. Feladványait véletlenszerűn generálja úgy, hogy
fokozatosan növeli a felrakott téglalapok számát, ezáltal egyre több elágazást kell a megoldónak áttekintenie.
|

|
|
|
| |