Mint a Torpedó ("dugok/lövök-tippelek"), de itt a cél: rálépni a "k" kincsre és visszajutni a labirintus közepére.
Úgy kezdődik, hogy a saját tábládba beírod, hová rejtetted a K-incset, a 12 db T-örpédet, Az X, O, + extrákat.
Lásd az ábrán: az elrejtett törpéket azért kell megszámozni, mert mindegyiknek meg is kell jelölnöd a gyenge pontját.

Indulás középről, váltakozva mondjátok merre tovább (Észak, Kelet, Dél, Nyugat és vagy a koordinátákat) ameddig tetszőleges számú üres helyen -szabad úton- haladhattok lépésenként, azaz amíg az ellenfél nem jelzi, hogy valami meglepire(***) léptél.
15 életről indultok, akinek elfogyott, az vesztett. Ha törpére lépsz, akkor annak a 6 számozott pontja közül ki kell találnod melyik a sebezhető (rossz tippenként -1 élet). A sebzett szörny eltűnik (ekkor lehet átlépni). Az alábbi meglepik "X" és "O" fennmaradnak (újra ráérkezve, újra büntetnek).

*** a meglepik:
"x" (-1 élet), "o" (egy körből kimaradsz), "t-**" (küzdelem a ** számozású törpével (1-5) élet-levonás !!!) és "+" elsősegély (újra 15 élet).

A képre kattal is letöltheted a kinyomtatható lapot: mintatorpedo.pdf
Az eredetit Jesztl József találta ( a Hálón: www.ghoulash.com/rules.shtml ); köszönet érte!