|

|

|
|

|
Mint a Torpedó ("dugok/lövök-tippelek"), de itt a cél: rálépni a "k" kincsre és visszajutni a labirintus közepére.
Úgy kezdődik, hogy a saját tábládba beírod, hová rejtetted a K-incset, a 12 db T-örpédet, Az X, O, + extrákat. Lásd az ábrán:
az elrejtett törpéket azért kell megszámozni, mert mindegyiknek meg is kell jelölnöd a gyenge pontját.
Indulás középről, váltakozva mondjátok merre tovább (Észak, Kelet, Dél, Nyugat és vagy a koordinátákat)
ameddig tetszőleges számú üres helyen -szabad úton- haladhattok lépésenként,
azaz amíg az ellenfél nem jelzi, hogy valami meglepire(***) léptél. 15 életről indultok, akinek elfogyott, az vesztett.
Ha törpére lépsz, akkor annak a 6 számozott pontja közül ki kell találnod melyik a sebezhető (rossz tippenként -1 élet).
A sebzett szörny eltűnik (ekkor lehet átlépni). Az alábbi meglepik "X" és "O" fennmaradnak (újra ráérkezve, újra büntetnek).
*** a meglepik:
"x" (-1 élet), "o" (egy körből kimaradsz), "t-**" (küzdelem a ** számozású törpével (1-5) élet-levonás !!!) és
"+" elsősegély (újra 15 élet).
A képre kattal is letöltheted a kinyomtatható lapot:
mintatorpedo.pdf Az eredetit Jesztl József találta ( a Hálón: www.ghoulash.com/rules.shtml ); köszönet érte!

|
|
| |