|
Ha a kiválasztott képre kattintasz, új ablakban nyithatod meg az alábbi három
"logisztikai" (átkelés-szervező) feladványt (ismereteim szerint a legérdekesebbekből
válogatva).
Persze, mindegyik megoldható az animációs
segédlet nélkül is, ám még annak is javasolt egyszer kipróbálni, aki már korábbról ismerte
ezeket...
Figyelem! Mindegyik a "PLAY"-kattintással indul, de a "kecskés" és a "30 perces" a felső
menüsorból vezérelhető, a kannibálosnál csak rá kell kattintani a csónakba ültetendőre.
Az így kijelöltek átkelése a "GO" parancsra hajtódik végre...
|
"kecske-káposzta-farkas"

|
Amíg az ember jelen van, addig nincs baj, ám ha magára marad a kecske a káposztával..., vagy
a farkas a kecskével..., hát érvényesítik természetes ösztöneiket...
A csónakba ketten férnek bele, ám mind a négyüknek sértetlenül át kell érni a túlpartra.
|
"misszionáriusok és kannibálok"

|
Belőlük is csak ketten férnek a csónakba. Ámde, ha bármelyik oldalalon többségbe kerülnek a kannibálok,
akkor jaj a köztük maradó misszionárius(ok)nak. Hogyan szerveznéd az ő átkelésüket?
|
"30 perc múlva becsap a menykő"

|
A fatörzsön csak ketten haladhatnak át egyszerre. Sorrendben: 1, 3, 6, 8, 12 perc kell:
a fiúnak, az apának, az anyának, a dagadtnak és a nagyapának az átkeléshez.
A feladatot bonyolítja, hogy feltétlen kell világítás a fatörzsön haladóknak, tehát a lámpást
mindig vissza kell hoznia valakinek. No persze ez is megszervezhető, 29 perc alatt
átkelhetnek mind az öten.
|
  |
lásd még a közben hozzájötteket is:
|
  |

holdrakétákkal (1) és (2) |
|   |
|   |
|   |
|

látszólag, de csak a célok hasonlóságát tekintve tűnnek rokonnak a halmák helycserés feladványai
|

|