Ha a kiválasztott képre kattintasz, új ablakban nyithatod meg az alábbi három "logisztikai" (átkelés-szervező) feladványt (ismereteim szerint a legérdekesebbekből válogatva).
Persze, mindegyik megoldható az animációs segédlet nélkül is, ám még annak is javasolt egyszer kipróbálni, aki már korábbról ismerte ezeket...
Figyelem! Mindegyik a "PLAY"-kattintással indul, de a "kecskés" és a "30 perces" a felső menüsorból vezérelhető, a kannibálosnál csak rá kell kattintani a csónakba ültetendőre.
Az így kijelöltek átkelése a "GO" parancsra hajtódik végre...

"kecske-káposzta-farkas"



Amíg az ember jelen van, addig nincs baj, ám ha magára marad a kecske a káposztával..., vagy a farkas a kecskével..., hát érvényesítik természetes ösztöneiket...
A csónakba ketten férnek bele, ám mind a négyüknek sértetlenül át kell érni a túlpartra.

"misszionáriusok és kannibálok"



Belőlük is csak ketten férnek a csónakba. Ámde, ha bármelyik oldalalon többségbe kerülnek a kannibálok, akkor jaj a köztük maradó misszionárius(ok)nak.
Hogyan szerveznéd az ő átkelésüket?

"30 perc múlva becsap a menykő"



A fatörzsön csak ketten haladhatnak át egyszerre. Sorrendben: 1, 3, 6, 8, 12 perc kell: a fiúnak, az apának, az anyának, a dagadtnak és a nagyapának az átkeléshez. A feladatot bonyolítja, hogy feltétlen kell világítás a fatörzsön haladóknak, tehát a lámpást mindig vissza kell hoznia valakinek. No persze ez is megszervezhető, 29 perc alatt átkelhetnek mind az öten.

  lásd még a közben hozzájötteket is:

 

holdrakétákkal (1) és (2)
 

pingvinekkel (cs.Hálón!)
 

oroszlánokkal
 

nagyobb fejtöréssel


látszólag, de csak a célok hasonlóságát tekintve tűnnek rokonnak a halmák helycserés feladványai