| 
  
 |   
 
  | 
    
 
 |   
  
 |   
| 
 | 
  
 | 
 'GemBox'  
Kezd ismétlődni a típus...  ez, pl.: 
pont, mint a >>> 'ZNAX' 
  
Azok a (vízszintes/függőleges) oldalú téglalapot alkotó elemek szedhetők le, amiknek a négy sarkán azonos színűek állnak...
  Minél nagyob területű a téglalap (négyzet), annál több pontot kapsz.  (Pl. az egészért 20.000 pont jár.) 
  |   
  
 
| 
A "SQUIZ" volt az első ami a Táblajátékosra felkerült 2003-ban. Az alapötlet a SameGame-k ismeretében kézenfekvő,
 már elterjedtek és gyorsan kedveltek lettek a 
 "szomszédcserések". Ebben nagyon jól érzi a fejlesztő, hogy a
 sarkos ötlet még önmagában kevés, ezért különböző értéket ad a sarokelemeknek...
 | 
  
 |  
| 
A "ZNAX" fejlesztője visszalép és minden elemet azonosra értékel. A figurákról átvált színekre, így
 áttekinthetőbb lesz a tábla. A területnagysággal arányosan pontoz és nem változtat az 5 percnyi játékidőn sem.
 | 
  
 |  
A "PharaohsTreasure"
 visszatér az ábrás elemekhez, bár inkább csak az egzotikum miatt, értékben nem tesz köztük különbséget. 
 Csicsás kivitele becsapós, mert valamennyi közül tán a legkevésbé ajánlható változat.  Nem sikerült megoldania az egymást követő
 "Level"-ek nehezítését sem. 
  
 
 | 
  
 |  
| 
A "Blocky" nemcsak kezelésében a legkomfortosabb, de benne van a képről-képre váltások jutalmazása, alkalmazza a több 
 pontgyűjtögetősben megkedvelt átszínezős technikát és a nehézségi fokozat állításához mind a táblaméret növelését, mind az időtényezőt
 is jól használja fel.
 | 
  
 |  
| 
A "SQUIZ-Extreme" a 2003-as fejlesztéssel egyidejű feladványos változat. Átszínezős (igencsak kreatív) ötlettel oldja meg, hogy
 a kijelölt és leszedett sarkokon belül is történjen valami. Ragyogóan sikerült. Feladványait véletlenszerűn generálja úgy, hogy
 fokozatosan növeli a felrakott téglalapok számát, ezáltal egyre több elágazást kell a megoldónak áttekintenie.
 | 
  
 |   
 |   
 | 
 
 |