'GemBox'

Kezd ismétlődni a típus...
ez, pl.: pont, mint a >>> 'ZNAX'

Azok a (vízszintes/függőleges) oldalú téglalapot alkotó elemek szedhetők le, amiknek a négy sarkán azonos színűek állnak...
Minél nagyob területű a téglalap (négyzet), annál több pontot kapsz.
(Pl. az egészért 20.000 pont jár.)


A "SQUIZ" volt az első ami a Táblajátékosra felkerült 2003-ban. Az alapötlet a SameGame-k ismeretében kézenfekvő, már elterjedtek és gyorsan kedveltek lettek a "szomszédcserések". Ebben nagyon jól érzi a fejlesztő, hogy a sarkos ötlet még önmagában kevés, ezért különböző értéket ad a sarokelemeknek...
A "ZNAX" fejlesztője visszalép és minden elemet azonosra értékel. A figurákról átvált színekre, így áttekinthetőbb lesz a tábla. A területnagysággal arányosan pontoz és nem változtat az 5 percnyi játékidőn sem.
A "PharaohsTreasure" visszatér az ábrás elemekhez, bár inkább csak az egzotikum miatt, értékben nem tesz köztük különbséget. Csicsás kivitele becsapós, mert valamennyi közül tán a legkevésbé ajánlható változat.
Nem sikerült megoldania az egymást követő "Level"-ek nehezítését sem.

A "Blocky" nemcsak kezelésében a legkomfortosabb, de benne van a képről-képre váltások jutalmazása, alkalmazza a több pontgyűjtögetősben megkedvelt átszínezős technikát és a nehézségi fokozat állításához mind a táblaméret növelését, mind az időtényezőt is jól használja fel.
A "SQUIZ-Extreme" a 2003-as fejlesztéssel egyidejű feladványos változat. Átszínezős (igencsak kreatív) ötlettel oldja meg, hogy a kijelölt és leszedett sarkokon belül is történjen valami. Ragyogóan sikerült. Feladványait véletlenszerűn generálja úgy, hogy fokozatosan növeli a felrakott téglalapok számát, ezáltal egyre több elágazást kell a megoldónak áttekintenie.