|

|

|
|

|
|

|
'GemBox'
Kezd ismétlődni a típus... ez, pl.:
pont, mint a >>> 'ZNAX'
Azok a (vízszintes/függőleges) oldalú téglalapot alkotó elemek szedhetők le, amiknek a négy sarkán azonos színűek állnak...
Minél nagyob területű a téglalap (négyzet), annál több pontot kapsz. (Pl. az egészért 20.000 pont jár.)
|

A "SQUIZ" volt az első ami a Táblajátékosra felkerült 2003-ban. Az alapötlet a SameGame-k ismeretében kézenfekvő,
már elterjedtek és gyorsan kedveltek lettek a
"szomszédcserések". Ebben nagyon jól érzi a fejlesztő, hogy a
sarkos ötlet még önmagában kevés, ezért különböző értéket ad a sarokelemeknek...
|

|
A "ZNAX" fejlesztője visszalép és minden elemet azonosra értékel. A figurákról átvált színekre, így
áttekinthetőbb lesz a tábla. A területnagysággal arányosan pontoz és nem változtat az 5 percnyi játékidőn sem.
|

|
A "PharaohsTreasure"
visszatér az ábrás elemekhez, bár inkább csak az egzotikum miatt, értékben nem tesz köztük különbséget.
Csicsás kivitele becsapós, mert valamennyi közül tán a legkevésbé ajánlható változat. Nem sikerült megoldania az egymást követő
"Level"-ek nehezítését sem.
|

|
A "Blocky" nemcsak kezelésében a legkomfortosabb, de benne van a képről-képre váltások jutalmazása, alkalmazza a több
pontgyűjtögetősben megkedvelt átszínezős technikát és a nehézségi fokozat állításához mind a táblaméret növelését, mind az időtényezőt
is jól használja fel.
|

|
A "SQUIZ-Extreme" a 2003-as fejlesztéssel egyidejű feladványos változat. Átszínezős (igencsak kreatív) ötlettel oldja meg, hogy
a kijelölt és leszedett sarkokon belül is történjen valami. Ragyogóan sikerült. Feladványait véletlenszerűn generálja úgy, hogy
fokozatosan növeli a felrakott téglalapok számát, ezáltal egyre több elágazást kell a megoldónak áttekintenie.
|

|
|
|
|