"A T O M I C " ( a "bombajó robbanó" )

Felváltva, egyenként rak egyik és másik vagy egy üres, vagy egy olyan mezőre, ahol már saját bábuja áll.

Vesztett az, akinek eltűnik a színe a tábláról.

Az ütéseket gyakorlatilag a játékot vezérlő számítógép hajtja végre akkor, amikor a túltelített(*) mező(k)ről, az(ok) oldalszomszédjaira robbantja szét a bábukat, egyszersmind át is színezve (elrabolva), a korábban ott tartózkodó ellenségeseket.

(*) Minden olyan mező túltelített, amire annyi bábu került,
mint az oldalszomszédjainak száma.
(Ez: a sarkon 2db, a kereten 3db, belül 4db.)
A "HINT" lépésajánlóra kattintva, az aktuális állásban javasolt ellenlépésed koordinátáit mutatja a progi, ahol: "Coloumn"=oszlop (balról-jobbra számolva) és "Row"= sor (fentről-lefelé számolva).