|
Felváltva, egyenként rak egyik és másik vagy egy üres, vagy egy olyan mezőre, ahol már saját bábuja áll. Vesztett az, akinek eltűnik a színe a tábláról. Az ütéseket gyakorlatilag a játékot vezérlő számítógép hajtja végre akkor, amikor a túltelített(*) mező(k)ről, az(ok) oldalszomszédjaira robbantja szét a bábukat, egyszersmind át is színezve (elrabolva), a korábban ott tartózkodó ellenségeseket. (*) Minden olyan mező túltelített, amire annyi bábu került, mint az oldalszomszédjainak száma. (Ez: a sarkon 2db, a kereten 3db, belül 4db.) |
A "HINT" lépésajánlóra kattintva, az aktuális állásban javasolt ellenlépésed koordinátáit mutatja a progi, ahol: "Coloumn"=oszlop (balról-jobbra számolva) és "Row"= sor (fentről-lefelé számolva). |